Allt möjligt!

Nu var det ett litet tag sen jag skrev. Jag har haft fullt upp med allt möjligt dom senaste dagarna. Fredagen var det tävlingar, var med Erika och hjälpte henne, jag måste ju vara snällaste lillasystern i hela världen. Fast jag kan ju erkänna att det är ganska roligt. Sen var det allt pyssel till lördagen. Öppet hus hela dagen, det var mycket trevligt och mycket folk. Söndagen blev det lite mer tävling på hippologum och en sväng förbi Carro och Liljas nya lägenhet.

Jag måste berätta om Sandras och mitt lilla bakverk igår. Vi skulle göra någon slags dumlekaka med riven choklad ovanpå, det lät väldigt smaskigt och det hela började väldigt bra. Det sorgliga var bara att vi glömde formarna som man skulle använt. Det hela slutade med att vi bara hade en jättestor kaka i stället för 20 små. Vi var till och tvungen att fota eländet, ska visa bilderna sedan när jag fått dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0