Grillning!

Ikväll blir det årets första grillning, det vattnas så fort jag tänker på det. Hoppas bara att det blir lika gott som jag nu fantiserat om. Idag så har jag hunnit med massor. Varit på möte, sedan cyklade jag iväg till David och vi åkte på expert och köpte en tv till honom. Jag själv köpte Communication Sterophone som det så fint står på kartongen. Tanken var att jag skulle kunna prata med Nina i telefon fast gratis på msn, men nu vägrar hon vara inloggad så jag kan inte testa. Tråkigt.

Men nu loggade Emmelie in så hon får nog bli min försökskanin, hehe


Kommentarer
Postat av: emmelie

det gick inte så bra de där med tesingen, men vi kan väl testa nästa gång? :D

2009-05-06 @ 12:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0