Helgskoj!

Idag jobbar Martin, tror att man kommer att bli raslös ganska snart utan sällskap här hemma. Söka jobb tar ju inte alltför mycket tid. Men idag tror jag faktiskt att jag ska ta mig i kragen och i alla fall besöka ett bemmaningsföretag. Jag måste ju ha gjort det innan fredag så det är väl lika bra att få det bortgjort. Men jag är fortfarande lite nervös. Vet ju inte riktigt vad jag ska säga och så.

Lördagskvällen blev rolig. Började med pizza hemma hos Sandra sen blev det bowling. Jag kan ju säga att det inte gick särskilt bra men det var roligt och på något underligt sätt även gratis. Efter det blev det Cover club, dansade flera timmar har haft träningevärk både igår och idag. Men jag tror att det var mia oerhört osköna skor som gjorde det. Nu kom posten också, måste se om det var någor spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0