Ödet?

Idag hände en sak som aldrig någonsin har hänt förut. Jag blev helt... ja det finns nog inte ord att beskriva det. Jag och Carro var på Rusta och jag försökte att hitta en sån där kryddlåda. Dom som ser ut som den där plastgrejen som man har besticken i inuti lådan. Jaja jag frågade i alla fall Emmelie som jobbar där om dom hade någon sådan. Då helt plötsligt så säger en kvinna som står brevid mig att det var hon som uppfann dom. Jag tänkte typ, roligt jag uppfann glödlampan också. Men vi pratade på ett tag och hon berättade att dom bara fanns att köpa i södra sverige, närmast i Sundsvall. Men sen sa hon att hon hade dom hemma och att jag kunde komma förbi och köpa en om jag ville, fick hennes nummer och adress. När jag kom hem så var jag ju tvungen att kolla upp det och det stämde. Jag har ju sökt dom där jättelänge så händer det där helt plötsligt. Snacka om tur, eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0