Soffpotatis

Jag som hade tänkt att jag skulle motionera på något sätt idag. Det slutade med att jag åt pizza till middag sedan har jag inte lyft arslet ur soffan. Jo jag har ju faktiskt varit på toa någon gång men annars har jag bara suttit här. Nu börjar jag bli rastlös men det känns som att det är för sent att röra på mig nu, det är säkert iskallt ute också. Får försöka gottgöra det imorgon istället. Jag ska ju faktiskt till Linnea och köra lite häst. Vi får väl se hur det går. Spännande

Haha jag såg i alla fall på wipeout idag och man kan ju konstatera att tjockisar inte klarar av det där. Tror att jag själv skulle ha det jobbigt att komma runt den där banan så man kan väl ändå säga att hon gjorde ett tappert försök. Hon kom ju med lite hjälp i mål. Nädu om man ska ta ig en skönhetsömn kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0