Tidig morgon!

Martin väckte mig starx efter sju imorse och jag höll mig vaken, duktigt tycker jag. När man stiger upp så tidigt hinner man mycket. Jag har diskat, lagt in musik på och pratat lite med Nina. När jag steg upp där vid åttatiden såg jag att det var 11 grader varmt ute. Jippi, sommaren kanske kommer i år också. Idag är planen att ta sig ut en sväng och köpa lite lunch, äta den packa lite och sedan bär det iväg till lycksele. Hotellboende och wallmans salonger. Hoppas att det blir trevligt, det är ju mammas 50-års present från familjen.

Förresten grillingen blev utmärkt, nästan godare än jag föreställt mig. Grillspett med  hasselbackspotatis och lite bearnaisesås, en riktig höjdare. Nä nu måste jag nog gå och se om jag har några kläder att packa ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0