Dagen

Jaha idag har man jobbat igen. Känns bra att göra något vettigt på dagarna. Jag måste ju berätta hur hurtig jag har varit, jag cyklade både till och från jobbet. Det jobbiga är bara att man är helt illröd i ansiktet och lite halvsvettig när man kommer fram, inte så fräscht. Får hoppas att det blir bättre när man fått upp konditionen lite mer.

Var uppe tidigt idag också, läste tidnignen och åt frukost. Jag tycker om mitt nya liv. Hoppas bara att det håller i sig.  Kom förreten på någonting jag ska roa mig med när jag blir arbetslös igen. Ska göra en lista senare  men den ska i alla fall innehålla saker som man inte vill göra själv, om tex gå på bio, äta finmiddag, åka iväg på stranden och massa liknande grejer. Om du hittar på något så ge gärna förslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0