Blogga?

Det här med att blogga har jag aldrig riktigt tyckt om. Man vet aldrig vad man ska skriva eller vad som är inressant. Men nu när jag tänker efter så skiter jag nog i det, det finns så många dåliga bloggar ändå. Då tycker att jag lika gärna kan göra ett försök. Jaja nu har jag just kollat efter på statistiken vilket kan vara mycket spännande, det visade sig att jag hade två läsare.  Jag vet vem den ena är eftersom att jag sa åt Nina att läsa den. Frångan är bara vem den andra var? Spännande. Nä nu har jag inte tid att sitta här och skriva ner oviktiga funderingar, jag ska ju på möte. Vuxet va?

Kommentarer
Postat av: Nina

Den andra är du själv smartskaft :P

2009-02-13 @ 12:25:43
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0