Fullt upp

Idag har det varit en händelserik  dag. Steg upp vid nio när min kära syster ringde och väckte mig, det var planerat så jag blev inte allt för arg. Vi åkte iväg till ridhuset med Allan, han var snäll så det blev inga skador denna gång, inte för att det hittils har blivit några men ändå, man vet aldrig. När vi kom tillbaka blev det pannkakor för hela slanten.

Efter den smakliga lunchen åkte jag och Martin till Rusta, Jysk och Mio. Tanken var att hitta en skohylla, det blev lampor, en för liten dörrmatta och säkert något annat oviktigt. Sen kommer vi till det storslagna som jag är lite nöjd med att jag lyckats med. Jag borrade och skruvade fast eluttagen som var lösa. Jag spikade även fast den lösa sladden som har varit ivägen i evigheter.

Efter min vattengympa åkte jag förbi Carro och snackade skit en stund. Det vanliga men ändå väldigt trevligt. Nu är planen att bara slappa ett tag i soffan för att sedan gå till sägen för att få min skönhetsömn.


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja skönhetssömnen kan du behöva. Vad aktiv du är!

2009-02-26 @ 18:19:08
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0