Gratulerar!

Jag är bäst! Helt enkelt, nu kommer förklaringen. Idag när jag kom hem så hittade jag ett spännande jättestort brev till mig. Det var från Turismakademien. Högst upp stod det Gratulerar Susanne Larsson! Man tackar. Jag kom alltså in om ni inte förstod det. Nu kommer vi bara till det svåra, att besluta hur man ska göra. Jag gillar inte att besluta saker om min framtid, man vet ju aldrig hur det slutar. 2 år är ganska lång tid, sen måste man ju förflytta sig själv till Ö-vik. Jobbigt det här, men jag kan ju i alla fall vara ypperligt nöjd att jag lyckade.

Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Hahaha, har du pratat med Eric om det?



Hur många tänder har du?

Har du bajsat på dig i vuxen ålder?

Gillar du dammsugare?

När vill du ha barn?

Tycker du att din bikini är snygg?

2009-06-24 @ 10:59:23
URL: http://ninai.blogg.se/
Postat av: eric

grattis :D



oh en frågestund najs!



var skulle du velat vara född i hela världen.? alltså typ uppväxt och så.



och sen så undrar jag varför jag ska göra en design till vinnaren?, men det kan jag la :)

2009-06-24 @ 13:20:26
Postat av: Eric

har en till fråga!



vad är din största dröm, vad som helst, göra nått elelr bli nått, va någonstanns, just nu alltså måste inte va en livsdröm eller så.

2009-06-24 @ 13:25:18
Postat av: eric

sen en till!



hur många läsare har du idag?

2009-06-24 @ 13:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0