Hej hopp

Nu var det någondag sedan igen. Har haft fullt upp men har egentligne inte gjort någonting. Var ute en sväng i Lördags. Det var trevligt att träffa Lotta igen. Vi bestämnde att vi skulle hitta på något någon dag men det är svåtr att bara komma på något så vi får väl se hur det blir med det. Men nu ska jag verkligen försöka att höra av mig någon gång.

Idag blir det nog bara att fara ut till Degernäs och springa omkring i solen. Det är så varmt i lägenheten så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Vaknar typ varje morgon med huvudvärk på grund av vätskebrist. Men jag klagar inte, bara lite. Jag älskar sommaren och sol. Imorgon blir det beachen med Bettan igen. Ska se till att jag inte bränner mig fördärvad som sist. Det har just hunnit lägga sig.

Jaja nu har jag inte tid att sitta här, ska fortsätta ringa alla mina viktiga samtal. Tack ch adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0