ja

Om gårdagen var sovmorgon vet jag inte vad jag ska kalla morgon, men jag var ju uppe betydligt längre igår än i förrgår. Jaja nog om mina sovrutinent. Igår hade vi en bra kväll. Började hos Carro med förfest. Sedan drog vi vidare till ett annat ställe, fabriken. Men det var inte alltför skojigt där så vi drog oss mot stan istället. Det slutade med Plaza men var inte alltför roligt där heller. Som vanligt kan man ju säga att förfesten var trevligast.

Idag tror jag att det blir en latardag, är ju inte alltför pigg sen gårdagen. Det märks att man drack igår, kanske lite för mycket för att må som en princessa idag.Martina kanske skulle dyka förb här en sväng också så vi får väl se om det händer något alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0