Sovmorgon och festligheter

Idag tog jag mig en liten sovmorgon, var uppe vid 10. Var skönt att ligga och mysa i sängen, jag älskar det. Arbetslösheten gör inte susen för min morgntrötthet, det är lätt hänt att man sover på tok för länge. Men nu är det ju helg, då får man sova så länge man behöver.

Idag ska jag ut till Degernäs en sväng, kan tänka mig att det blir lite hagbygge, jag ska i alla fall innhandla pinnar på vägen. Ikväll blir det festligheter. Martina är ju hemma så vi tyckte att det skulle passa fint med en härlig fest. Ska bli roligt att träffa henne igen, var ju som ett tag sen sist. Tror att det blir riktigt roligt kul att täffa gamla vänner som har varit iväg ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0