Blåsor!

Kom just hem från jobbet och märkte att jag har en stor vattenblåsa på stortån. Stortån är ju vanligtvis stor men nu är den gigantisk. Måste kanske byta ut mina skor, men det har ju gått bra hittils. Konstigt det där med fötter. Idag lyckades jag med det jag har befarat länge, det var fullsatt och jag lyckades tappa ner ett glas på golvet, eftersom att det hördes väldigt högt så kollade alla på mig. Lite pinsamt, men det västa var nog att sopa ihop allt efteråt. Lär ju bli mobbad för det där ett tag framöver kan jag tänka mig.

På tal om något annat, vilket härligt väder det var idag, varmt och soligt precis som det ska vara. Var tvungen att gå ut en sväng idag. Hade tänkt hitta en bänk att vila på och njuta av solen men självklart var alla fortfarande översnöade. Vilken besvikelse, får hoppas att det kommer fler soliga dagar. Det känns ändå som att våren sakta smyger sig fram vilket gör mig lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0