Degardag!

Imorse vaknade jag av ringklockan på dörren, jag drog på mig morgonrocken och snubblade iväg till dörren. Där stod hon, aftonbladsförsäljaren. Jag måste säga att jag förvånades av mig själv eftersom att jag såg att jag inatt kl 3 när jag kom hem lagt fram en tjuga just för det ändamålet. Jag blev stolt och köpte och betalade gladerligen min tidning.

Gårdagskvällen blev rolig, först en hyffsad middag på Balder sedan bliv det tc. Efter det for vi på "förfest" hos Pär med buzz eller vad det nu heter. Jag kom sist sorgligt nog. Sedan blev det utgång på Olles och såklart en pizza innan hemfärden. Men om jag ska sammanfatta kvällen så blev det en lyckad och rolig kväll. Men jag måste säga att söndagen vart lite tyngre. Jag har inte varit jättepigg i alla fall. Därför blir det nu till att se lite Beck och krypa ner i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0