Drömmar!

Jag hade värdens skummaste och äckligaste dröm inatt. Dessvärre orkar jag inte skriva ned hela eftersom att jag just skrivit den till Nina. Sen kanske den inte är alltför trevlig att läsa heller. Sista dagarna har varit lugna, har försökt hittat en ny sadel tillsammans med min syster. Hittade en också men då hade dom chockhöjt priset över natten så då var det inte aktuellt längre.

Igår var jag och på jättesöta rottisvalpar, vart ganska sugen på att skaffa en men när man tänker efter så har jag nog inte riktigt tid. Tänk om jag får mig ett heltidsjobb, då kan man ju inte lämna stackaren ensam varje dag. Men får väl hoppas på att syrran eller Linnea skaffatr en istället, då kan man ju vara hundvakt och sådant. Jaja det får tiden utvisa, men jag måste nog hälsa på dom igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0