God morgon!

Idag ringde väckarklockan 07,00. Tidigt måste jag säga men vad gör man inte för lite rena kläder. Känner mig lite trött just nu men det ska nog gå bra, man kanske vänder dygnet lite åt rätt håll igen. När jag kom ner i tvättstugan andra gången idag, när jag skulle hänga all min tvätt i torkrummet så var det någon idiot som lämnat sina kläder hängandes. Jag tog ihop "deras" kläder och jag vet inte varför men jag blev lite äcklad. Tur det inte var underkläder, men att ta  i någons annans lånkalsonger känns lite läskigt framförallt för att man inte vet vems det är. Fast det kanske var tur det.

Igår var jag och köpte lite reservdelar till bilen, det var något som inte fanns inne som dom var tvungen att beställa men nu är man en bit på vägen. Jag inser nu hur bekväm man har blivit när man alltid har en bil vanligtvis. Sedan var vi och tittade på sängar och jag fastnade verkligen för en, den kostade 14 tusen vilket var lite sorgligt eftersom att jag inte har så mycket pengar just nu. Efter det gled vi förbi en sväng hos Eric och Carro sedan spenderade jag kvällen hos Sandra. Händelserik dag måste jag säga. Nä nu ska jag snart iväg på ett möte. 

Kommentarer
Postat av: nina

ich hasse eric

2009-03-25 @ 16:58:31
URL: http://ninai
Postat av: Anonym

jag hatar eric

2009-03-25 @ 17:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0