Helgen!

Denna helg blev ganska händelserik ändå. Jobbade i lördags sen blev det lite vin på kvällen hemma hos Bettan. Det hela slutade med utgång, först Pipes sedan Olles. Vi tänkte ju gå på Invito men vakten var grinig och vägrade släppa in oss, och då hade vi ändå köat aslänge. Det finns många idioter här i världen.

Söndagen så slappade jag mest, jag var ju iväg och jobbade på eftermiddagen men jag lyckades inte med några större pinsamheter.som jag kan berätta om. Var en sväng i degernäs och såg på wipeout också, tycker att det är lite spännande. Fast jag måste ju säga att det är kommentatorerna(svårt ord det där, vet inte äns om det heter eller stavas så) som gör det.
 
Imorgon ska jag upp tidigt. Mamma fyller ju 50! Spännande, men självaste "festen" blir ju inte förrän på lördag. Imorgon tror jag mest att det blir till att laga massa mat med syrran. Självklart blir det tårta också. Sen ska vi ju överlämna våran present också, det blir kul att se vad hon säger om den, men jag hoppas och tror att hon gillar den.

Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Oj hon börjar ju bli gammal. Min arma moder har ju i alla fall ett drygt år kvar.

2009-03-31 @ 07:51:38
URL: http://ninai.blogg.se/
Postat av: empan

jag saknar pipes, olles å dig lite till å med ;) haha. hälsa mamma din grattis!

2009-03-31 @ 14:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0