Jag!

Idag har varit en lugn dag. Steg upp ganska tidigt och lusläste tidningen. Sedan lagade vi lite lunch. Den blev kanska god ändå, stekt Denniskorv med lite turkisk yohgurt, senap ock ketchup inlindat i mjukt tacobröd. En riktig höjdare måste jag säga. 

Skulle vara duktig att skriva lite cv och det gick bra, bara renskrivning och justeringar kvar nu.  Det är bara personliga brevet som fattas nu. När sånt går åt helvete, som det ibland gör ringer jag alltid min kära vän Nina, men hon behagar ju inte att hålla sig inom rimligt avstånd. Men om du läser det här och har någara synpunkter kan du ju få skicka dom. 

Just nu har jag druckit en välförtjänt Smoothie, jag har ju varit och vattengympat. Mitt pass som nu blivit min favorit ska nu tas bort, taskigt tycker jag. Nä nu har jag inte tid och sitta här längre, tror att jag ska slå på en film kanske.

Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Du kan ju få skicka det till mig så kan jag läsa om du vill :)



Vilket pass tar dom bort?

2009-03-04 @ 09:32:47
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0