Krogrunda!

Gårdagskvällen blev väldigt lyckad. Den började med tacos hemma hos oss sedan bar det iväg till stan. Började våran runda på Bishop där Malin och Morgan anlände till sällskapet som då bestod av, Jag såklart, Martin, Erika och David. Sedan drog vi vidare till Lottas där det blev lite spännande tävlingar. Efter Lottas var sluthållplatsen Pipes, där det också var trevligt med mycket folk. Vid tvåtiden tänkte vi gå och käka lite på Max men kön var för lång så vi spatserade hemmåt. En rolig kväll, och jag är inte alltför trött idag. Mycket skönt.

Kommentarer
Postat av: Nina

Varför skriver du "jag" med stor bokstav? Eller, jag vet ju att du älskar dig själv.

2009-03-01 @ 11:42:52
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0