Allt möjligt svammel

Ja, då var det långhelg igen. Har just varit och skjutsat Ninas föräldrar till flygplatsen, dom ska ta med min oerhört vackra present som är inslagen med julpapper till Nina. Kom på att det kanske är dags att köpa något annat inslagspapper, när Erika fyllde år så fick hon presenten inslagen i tapeter. Vacker, måste säga jag är riktigt duktig när jag tar fram min kreativa sida. 

Märkte att min bil börja låta väldigt skumt, hoppas bara att den inte går sönder Jag har inte råd med sådana onödiga utgifter just nu. Får väl se hur det går på besiktningen, det är ju snart dags. Bara jag inte får 17 punkter som sist jag besiktigade en bil.

Förresten fick jag godkännande från A-kassan idag, JIPPI! Jag kommer att få pengar men jag måste säga att jag inte alls förstår hur dom räknar ut allt det där, ingenting stämmer. Tur att mamma kommer hem idag så att hon kan hjälpa mig att förstå.

Kanske ska till paradisbadet imorgon, det kan ju bli roligt får se vad Linnea säger, vi han ju inte riktigt prata färdigt idag om hur det blir Men som jag brukar säga. Den som lever får se!


Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Då vet jag att jag får julpapper i alla fall. Susanne nu ska jag lära dig hur man bloggar. Du ska fota presenten och visa på bloggen.

2009-05-20 @ 22:08:00
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0