Ensamlistan!

Jag min syster och min bror har bestämmt oss för att göra en liten tävling. Det går ut på att göra saker som man egentligen inte vill göra ensam. Vi har kommit på några saker, vissa som inte är så hemska och några som är lite värre, vi har just nu obegränsat med tid men vi har nog tänkt att tidsbestämma vissa saker.  Listan ser just nu ut så här.

1. Gå på bio
2. Gå ut och fika på ett fik en fredag eller lördagkväll
3. Gå på krogen
4. Äta finmiddag ute
5. Bowla
6. Spela krocket i parken
7. Spela minigolf
8. Åka utomlands
9. Ligga på stranden
10. Spela bingo

Det var säkert några till punkter som jag har glömt bort men listan kan ju fyllas på allteftersom, våran kreativitet tog slut när vi hade funderat ett tag. Sen finns det såklart vissa regler, men dom bestämmer vi utifrån fall till fall, men man får tex inte äta buffé när man går på finmiddag utan man måste beställa. Måste säga att jag är lite nervös inför vissa av dom där grejerna. Typ gå på bio eller ligga på stranden känns ju inte så farligt, men men man är ju en tävlingsmänniska.

För övrigt så leder David, han var på bio i tisdags, känner att jag snart måste ta tag i detta!


Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Hahaha ni är ju som ni vart!

2009-05-14 @ 21:27:52
URL: http://ninai.blogg.se/
Postat av: Lars

En grej som är både tråkig och jobbig som ni inte har tänkt på är hur det skulle vara att spela curling ensam.

2009-05-15 @ 23:43:16
Postat av: nathalie

hahahaha va kul :-D!

2009-05-17 @ 13:23:08
URL: http://fastientystnad.webblogg.se/
Postat av: Sandra

hahaha, Spela krocket i parken!

vilken park? :D



2009-05-21 @ 15:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0