Gud straffar mig!

Självklar regnade det imorse när jag skulle åka iväg till jobbet. Inte för att jag hade planerat att cykla eftersom jag var duktig och körde ett pass bodypump igår som för övrigt känns idag. Överallt! Men i alla fall så tog jag bilen och körde iväg, tyckte att det kändes lite konstigt men ignorerad det, var ju lite stressad. Vad tror ni händer, självklart fick jag ju punka på biljäveln. Bara för att man är lite lat ibland så behöver man ju inte bli straffad på det viset. Förjävligt säger jag!

Idag har jag för övrigt ätit sushi för första gången i mitt liv och jag måste säga att det var helt okej. Trodde inte alls att jag skulle tycka om det men när man tryckte in lite philadelphia innuti med rökt lax var det nästan en höjdare. Inget jag skulle göra själv hemma men går definitivt att äta vid någon tillställning. Nä dags och sova ska ju upp och jobba imorrn också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0