Nötskal

Haha Nina har än en gång bevisat att hon är trög. Tycker att det är jätteroligt när hon lyckas med sina klantigheter. Idag har jag förresten pratat med en mycket skum man, jag ringde honom för att han ska lägga på nya däck på min bil. Först var han bara tyst och hummade lite men när han lix började prata så vart han aldrig tyst. Jag tror för övrigt att han tyckte att jag var dum i huvet eftersom att jag inte kunde åka från jobbet och lämna bilen. Hur hade han d¨å tänkt att jag skulle ta mig tillbaka?

Jobbat idag sedan vart det fiskpinnar till middag.. För övrigt var mina fiskpinnar fyrkantiga, måste ha köpt fel sort. Nu väntar jag på att Bettan ska ringa, vi ska iväg en sväng och träna. Vet inte vad det blir antingen bodypump bodycombat, har aldrig testat det senare alternativet så det kanske blir någonting nytt idag. Förnyelser är alltid bra! 

Kommentarer
Postat av: Lars

Jag tror att man får magrutor av sådan fisk ;-)

2009-05-18 @ 22:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0