Svin och lite annat

Jag satt och läste en platsannons just nyss och så stod det att man skulle ha erfarenhet av svinproduktion. Jag tyckte att det var lite roligt så jag berättade det för Martin. Då sa han, äh det är ju bara att du säger att du ha en pojkvän.

Idag har det inte hänt särskilt mycket. Jobbade till typ tre sedan åkte jag in till ridhuset med Allan, bra med lite träning. Erika har för övrigt fått för sig att jag ska tävla med honom, får väl se hur det blir med det. Känns inte riktigt som tävlingsnerverna sitter där dom ska, var ju ett tag sen nu.

Nina jag gillar ju inte när du utmanar mig på sånt där. Men för en gångs skull ska jag vara rolig och göra den där grejen. Den kommer imorgon, förresten på tal om något annat så tror jag att jag har fått sälja min sängram, ligger ute på blocket men det var en tjej som sa att hon skulle hämta den imorgon. Då får man en lite inkomst i alla fall. Känns bra. Nä dags att se på tv nu, tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0