Ledig

Idag är första dagen på ganska länge som jag är ledig, har massor av saker jag har planerat att hinna göra men jag tvivlar på att äns hälften blir gjort. Jag ska i alla fall ta mig krafter till att städa och bära ut allt nedrans skräp som ligger överallt. Har tänkt att jag ska vara klar till lunch så jag måste väl lägga på ett kol nu. Förresten så ska ni få se min vackra blomma som jag har lyckats hålla vid liv, jag fick den ju i april så jag tycker att jag har varit duktig.  Mitt lilla träd har fått frukter också, synd bara att dom smakar skit. Fast nu när jag tänker efter så tror jag att Nina gillade dom.





Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja dom ser inte så goda ut alls!

2009-05-15 @ 18:34:13
Postat av: Jenny

Hej! Jag ville bara säga att du har en fin blogg! Hoppas att du har en skön kväll! :) kramar Jenny

2009-05-15 @ 21:46:49
URL: http://www.jennybloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0