Utmaning!

Jag blev utmanad av Nina!

Rules:
1. Answer the questions on your blog
2. Take away one question you don't like and add a new one
3. Tag 5 other people


1. Which perfume do you use?
Lite olika, tar den som luktar godast för dagen

2. Song of the day?
Lynxraket´n

3. What's for dinner today?
Har ingen aning, har inte hunnit planera så långt idag

4. Today's highlight?

Har inte hänt så mycket idag, klockan är ju så lite

5. What whould you really like to learn?
Flyga skulle vara kul

6. What was the last thing you bought?
Pizza

7. What's your most important goal at the moment?
Överleva dagen

8. What do you think of the person who tagged you?
Hon är lite speciell men jag tycker om henne ändå

10. What's the colour of your eyes?
Blåa

11. Who was the last person you called?
Emmelie

12. If you could be anywhere in the world for the next hours, where would that be?
bandar seri begawan

13. What do you find important with your friends?
Att man kan slappna av med dem och vara sig själv.

14. När gjorde du bort dig senast?
Det var när jag skulle köpa frimärken men bad om ett kvitto

15. Would you like to have kids one day?
Jodå

16. What's your favourite piece in your wardrobe?
Jeanskjortan som jag fick av Nina är mysig

17. What is your hidden talent?
Jadu, jag hittar inte ens igen den själv

18. 3 things that make you smile?
Pinsamheter, Skämt och vackert väder

19. What's your favourite song at the moment?
Jag lyssnar på den jämt i bilen men jag kan inte komma på vad den heter, den är bra iaf.

20. What's your favourite tv-series?
Det finns många men jag måste säga att Lipstick Jungle var riktigt bra

21. What are you wearing at the moment?

Blåa jeans och en grå t-skirt med typ elefantmönster på

22. What's your favourite sweets?
Choklad. Eller colaflaskor i typ gummi

23. Vilket är ditt drömyrke?
Brandman

24. What is the last film you saw?
Step brothers


Jag utmanar Sandra, Emmelie, Eric, nu kommer jag inte på några fler!

Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Haha jeansskjortan!

2009-05-26 @ 12:25:05
URL: http://ninai.blogg.se/
Postat av: emmelie

hahah, försök inte ens ;) jag lägger mig

2009-05-28 @ 14:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0