Godmorgon solstrålar!

Lördagsmorgon, alltid lika trevligt. Jag vakade vid nio och var jättehungrig, då steg jag upp och läste tidningen istället. Sedan gick jag och la mig igen och försökte mysa lite med Martin men han sov, näst intill okontaktbar men det gjorde inte så mycket eftersom hungern tog över. Nu sitter jag i soffan istället och har ätit en stor skål fil och flingor.

Igår kom Eric och Carro förbi och vi tittade på idol, drack lite vin och hade några intressanta diskutioner. Det var trevlig men man är lite trött idag. Idag blir det lunch hos Martins mormor och morfar sedan blir det till att ta bussen till Övik. Lördagkväll i Övik ensam, tråkigt men jag måste ändå packa klart så jag överlever nog. Nä nu blir det till att hoppa in i duschen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0