Packat!

Jaha då hade man packat färdigt hoppas jag i alla fall. Man kan ju undra vad väskan väger men den kan ju inte väga mer än 20kg, i så fall är jag stark som en oxe. Det där var bara funderingar från mitt huvud som jag kännde att jag var tvungen att delge er.

Haha jag måste bara berätta om min brilijanta talang. Just idag handla det om ärlighet. Jag ringde Nina idag eftersom att jag ville kolla på hennes nyinköpta hemmaministudio. Eller kolla och kolla, jag ville leka. Jag sa i alla fall att jag hade tänkt att Martin skulle skjutsa mig till henne och sedan skulle vi mixtra lite och eftersom att hon är en så vänlig vän kanske hon skulle kunna skjutsa mig till busstationen  lagomt till min buss. Då skattade hon och sa att jag i alla fall var ärlig och frågade när jag skulle komma. Sedär ärlighet varar längst.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0