Träningsvärk!

Helt sjukt vad jag har ont i benen idag, några blåsor på både händer och fötter. Tycker lite synd om mig själ men jag måste säga att det var värt det. Igår var vi på busstur med klassen. Vi började med att åka upp till höga kusten bron (vet inte vad den heter) sedan blev det en guidad tur genom småbyarna. Trippen avslutades med klättring på Skuleberget, därav träningsvärk och blåsor. Men det var riktigt trevligt.

På kvällen hängde jag med på en liten krogrunda. Vi besökte tre av Öviks krogar, eller kanske alla Öviks krogar. Jag har i alla fall inte sett någon mer. Nu ska jag på universitetet eller nått för att bli hälsad välkommen. Mycket sånt där men det är väl bara den här veckan skulle jag tro. Nä nu är det dags att spurta vidare. Adjö

Kommentarer
Postat av: Bettan

notera att jag har hållit andan över höga kusten-bron!

2009-09-04 @ 22:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0