Som förr

Idag har jag varit och byggt lite Vidvinklar igen. Var mer än ett år sedan sist men ändå minns man. Vad jag inte minns är att det är tungt att jobba inom industrin, det är framförallt jobbigt att stå en hel dag och då var jag inte ens där en hel dag. Om ni inte redan förstått det har jag varit och gjort lite av det jag jobbade med innan jag började plugga. Ska dit på torsdag igen och jobba några timmar. Bra att få in lite pengar innan sommaren.

Igår var jag ledig och jag han med massa, jag var bland annat med syrran och åt lunch och gjorde studiebesök på mammas jobb, där jag idag var och jobbade. Var och köpte ben med Bettan och så sprang vi självklart in en sväng på skokanonen. imorgon jobbar jag heldag men hoppas att jag kanske hinner träffa Anna en snabbis eftersom hon lix är i Umeå.

Lite av nyttigheterna jag gjorde igår, använde mobilkameran därav kvaliteten på bilderan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0