Go´kväll!

Sitter i degernäs och har just gått igenom mitt engelskatal som jag ska hålla på fredag. Får väl se hur det går men jag hoppas på det bästa. Det ska vara 15 minuter så jag vart tvungen att lägga in en filmsnutt bara för att dryga ut tiden.

Har varit i skolan idag och gått en ABC-kurs så nu känner jag att jag kan det här med hjärt- och lungräddning, vi får väl hålla tummarna att det är någonting som jag aldrig kommer att behöva utföra. Nu blir det nog att åka hem och kanske se på Grey´s anatomy, såg att det skulle börja idag. Igår kväll vart det ju desperate, cougar town och nån ny serie som jag inte minns vad den hette, inte heller var den särskillt bra heller.

Just det jag glömnde, jag fick praktikplatsen ordnad igår kväll. Känns riktigt bra måste jag säga, en sten som lyftes från mina axlar. Men efter måndag är båda engelskaredovisningarna gjorda och på fredag är tentan i ekonomi också gjord, då är det bara starta egetgrejen som ska redovisas. Efter det kanske jag får tillbaka mitt sociala liv, efter flytten och packningen och städningen förståss. Hehe, nä nu ska jag göra något roligt istället.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0