Vart & Vad?

Försökte tidsinställa detta inlägg men det gick åt skogen, låtsas att det är igår bara...

Martin ser på hockey nu så jag roar mig med en liten lek. Vi börjar med Vart?

Vi tog bilen hit. I lägenheten/stugan som vi bor finns en gammeldags tavla med ordspråk, jag tror ni vet vad jag menar, texten på tavlan lyder som följer: I jämtland är "artut" att vara, Fagert om sommaren då öringen hugger och hjortronen locka. Roligt om vintern på skidorna glida i milsvida fjäll. Det var Vart?

Nu kommer vi till vad vi ska göra imorgon, den ledtråden tänkte jag illustrera med en liten bild. Frågan är alltså Vad?



Borde inte vara alltför svårt eftersom de flesta som läser denna blogg troligen redan vet om vart jag är. Nä nu har ni också nått att göra. Jag ska läsa min spännande bok. Adjöss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0