Sovmorgon

Idag råkade jag sova lite för länge. Men det är ju trots allt söndag, då får man slappa. Tror ändå att jag ska vara duktig och fara och träna en sväng. Planen var att köra lite bodypump. Jag ville hitta på något roligt idag men jag tappade sugen när jag märkte att det var så tråkigt väder.

Igår åt vi gomiddag i degenäs, sedan såg vi en film hos Lilja och Carro. Jag var rätt så trött så jag kan erkänna att jag somnade till lite där i slutet, men det gjorde inte så mycket. Jag hade sett filmen tidigare ändå. Nä nu ska jag hitta på någonting.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men susanne du vet väl att film inte är på rikigt! :) tyckte den var trist :P har du någon mer film som jag ska såga , haha!

2009-04-12 @ 22:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0