Nu så!

Känns som att jag kanske inte har varit alltför aktiv på sista tiden. Det är för att jag har roat mig med så mycket annat. Igår hände en häftig grej, jag och min syster gick på stan och när vi gick tillbaka till cyklarna så uppenbarade sig en 500 på marken. Självklart tog jag ju upp den och blev 500 kronor rikare. Känns bra!

Imorgon ska jag och syrran på makeuprådgivining. Blir spännande, hoppas bara att det blir fint. Jag har ju velat göra en sån där ganska länge nu och hade ju ett presentkort på 250 kr så jag tyckte som att det var dags nu. Det var ju trots allt typ tre år sedan jag fick presentkortet. Nä nu är jag så trött efter gårdagens bravader ´så jag åste gå och lägga mig en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0