Veckouppdatering

Nu är det över en vecka sedan jag skrev sist. Jag kan inte ens skylla på att det har varit bra väder för det har det inte, kallt och jävligt. Regnat nästan varje dag. Man kan väl säga att jag har gjort så lite som mäjligt men ändå haft väldigt fullt upp. Tror att jag håller på att bli sjuk nu också, vaknade i morse och hade jätteont i halsen och är lite hängig. Känns inte så lovande.

imorgon hoppas jag att det blir strålande sol så att man kan vara ute lite. Sen så åker jag ju till norge nu på torsdag. Får man se om man får fast någon liten fisk. Hoppas det i alla fall. Nu ska jag i alla fall slappa framför tv ett tag, sedan ska jag sova och se om min hals har blivit bättre till imorgon. Tack och hej, leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Susanne nu har jag inte hört från dig på länge, vars är du? Dessutom har jag uppdaterat din skärmdump på bloggkoll så det ska vara korrekt.

2009-07-22 @ 23:13:44
URL: http://ninai.blogg.se/
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Men du vet när man får mail om att du har skrivit i din blogg är det ju en liten bild och den är rätt nu.



Jag landar i Umeå 18.35 den 7e.

2009-07-25 @ 12:28:37
URL: http://ninai.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hey! :)

Jag har nu en tävling i samarbete med Misterbling där du kan vinna

6st par bamboo örhängen i olika färger.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-1.html



Vad gärna med.. =)

Kram

2009-08-08 @ 12:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0