Dagens händelser

Idag har det inte hänt så särskilt mycke. Jag steg upp, pratade med Nina i typ två timmar och såg sedan lite på tv. En slappardag kan man tro, men inte det. Erika kom förbi när hon slutat skolan och vi for ut och sprang. Riktigt duktigt tycker jag. Om en månade eller två kan jag kanske berätta hur långt vi springer, då känns det nog inte pinsamt kort eftersom vi har tänkt förlänga våran slinga lite i taget. Vi har också bestämt att vi ska springa måndag, onsdag och fredag, får väl se hur länge det håller i sig men jag ska verkligen försöka.

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli lagomt mycket så att vi kan åka iväg till Ersmark och äta middag. Det blir nog smaskigt hoppas jag. Förresten så hittade jag mina gamla jeans i garderoben, vart tvungen att prova dem men insåg ganska snabbt att dom var lite för små. Nu har jag på mig dom ändå i hopp om att jag ska krympa så att dom passar perfekt.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0