Envishet

Idag är jag lycklig, jag vann en maktkamp. Mer än så vill jag inte nämna, tyvärr. Jag måste säga att jag hatar när folk bara skriver delar av vad som hänt ,då tycker jag att man istället kan hålla det för sig själv men just idag så förstår jag varför folk gör det. Jag var tvungen att få det ur mig. Men folk som känner mig vet att jag är en envis jäkel och jag älskar att "vinna" diskussioner och idag lyckades jag att göra det hela, fast bakvägen. Utan att ens behöva säga något och göra ytterst lite ordnade allt upp sig.

Någon dag när jag känner att jag har mer mod än i vanliga fall så ska jag berätta om vad jag gjorde idag som jag tycker är ytterst pinsamt. Nä nu överdrev jag, det hela har ju med naturens gång att göra men det blev lite jobbigt måste jag säga. Nu efteråt skrattar jag lite inombords. Nä fy fan, dags att börja med köket, någonting luktar satskap så det är dags att storstäda.


Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Pruttade du hos gynekologen?



Jaså, men jag tycker det låter som den morrar. Du kan göra som du vill, hacka eller hela. Men det blir ju mycket basilikablad i tuggan om du har dom hela.



Har du förresten länkat till mig idag? Jag har nämligen massa läsare redan.

2009-06-22 @ 18:04:34
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0