Glassplitter och stilettklackar

Nu var det ett tag sen sist. JAg har mest varit med Sandra eftersom att hon är hemma just nu. Igår var vi ute på tc och det var trevligt. Några grejer hände som kan vara intressanta att nämna. Förs var det en tjej som slog ner ett glas på golver så att det flög glassplitter i hela min sko inte så trevligt. Sen när jag skulle gå upp för trappen var det en annan tjej som gick före mig, så ramlar hon ner på mitt steg. Självklart hade hon värsta stilettklackarna och lyckades hitta av rakt på min fot med hela sin vikt. Jag höll på att dö. Föll ihop i en hjälplös hög, tur jag hade Bettan och Tove med mig som tog hand om mig sedan.

Men nu kommer vi till det roliga. När jag sitter just ovanför trappan ser jag ett ansikte som jag känner igen, hoppas att hon inte läser detta men det tvivlar jag på det var en viss Sandra från förr on jag säger så. Hon tittar åt vårat håll och ser mig och Bettan, då knuffar hon snabbt på sin vän och säger åt dom att dom ska svänga åt ett annat håll. Haha, Nina det där måste du tycka va roligt.

Men överlag så var det en mycket trevlig kväll, träffade mycket folk även om det var lite för mycket folk på tc.

Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Haha vad roligt :D Vi måste prata på msn snart igen.

2009-06-14 @ 13:47:18
URL: http://ninai.blogg.se/
Postat av: emmelie

hahaha, sandra från förr.. stackars dig! ;) (vi tycker om dig ändå misse)

2009-06-16 @ 16:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0