Minne som en guldfisk

Imorse när jag vaknade så tänkte jag ta mig en dusch, sorgligt nog så hade jag glömt bort den lilla lappen som suttit på dörren nere i trapphuset i en veckas tid. Jag har läst den varje gång jag gått in eller ut men eftersom jag har ett minne som en guldfisk så upptäckte jag att vi inte har något varmvatten på det jobbig sättet. Men fötterna är ju i alla fall rena.

Idag ska jag säga hej då till Sandra eftersom att hon åker hem idag. Sedan ska jag ut till Degernäs, måste ju springa sen vill jag duscha också. Ikväll ska jag vara viktig och gå på möte, men nu ska jag försöka fixa spotify på min dator.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har sån liten text, kan du göra den större? lättare att läsa, det blir som en röra nu mest tycker jag!

2009-06-20 @ 17:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0