Konstigheter

Jag vet inte vad som händer ibland, jag vet inte om det är jag som har konstigt inflytande på folk eller om jag lyckas vara där dom gånger som folk väljer att spåra ur. Nyss när jag var på väg hem stannade jag på Statoil för att köpa snus, jag gick fram till killen i kassan och sa att jag ville ha en granit vit. Då "skriker" han whooohoo granaite whaite (granit vit på svengelska). Jag bara stod och tittade på han, då säger han, nehepp inte det. Vad hade han förväntat sig? Att jag skulle dansa av glädje. 

Just nu känns det som att mitt skinn ska falla av kroppen, men jag måste säga att sommaren med värme och sol ändå är den bästa årstiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0