Afro power dance!

Nu har jag testat min första afro power dance. Väldigt spännande, jag tycker själv att jag var ganska duktig. Ett speciellt sätt att träna, så får ni väl tolka det hur ni vill. Det jobbigaste var nog att man var tvungen att vara barfota. Jaja lite glädje gav det ju i alla fall. Ikväll ska jag förbi Carro en sväng och fika, vad roligt hon fyller ju år idag. Kan inte skriva vad jag ska ge henne än. Inte för att jag tror att hon kommer att läsa, hon vet nog inte änns om att jag har en blogg, men ändå.



Men nu till det bästa som har hänt idag. Jag fick en ny mobil. Jätteroligt. Eftresom att jag reklamerade den förra så fick jag välja vilken jag ville inom samma prisklass. Bra system måste jag säga även om jag fick vänta i typ 6 veckor. Titta så häftig den är.


Min nya mobil































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0