Impulstripp

Oj vilken dag, har typ hunnit med hur mycket som helst. Bröjade med skolan och grupparbete som vanligt. Var väl klar kring lunch, självklart fick jag och Anna för oss att vi ville till Ikea. Som sådan impulsmänniska som jag är i hennes sällskap så tog vi en lite roadtrip till sundsvall. Mycket trevligt även om ekonomin inte riktigt tillåter sådana idéer. Slut på det nu men jag måste säga att vi hade det riktigt trevligt. Det jag kan säga nu är att vi inte hade riktigt lika trevligt när vi skulle montera ihop skiten. Jag tycker att Ikeas möbler brukar gå bra men inte den här gången. Men efter lite slit och svett sitter nu allt som det ska, hoppas jag i alla fall. Tur att man har hjälpsamma vänner! Nä nu är det dags att sova lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0