Matglad

Grupparbete hela dagen, riktigt skönt. Slutade lite tidagare och tog en svängom på stan. Annars har det inte hänt mycket. Jag har lite träningsvärk idag men inte så jävligt som jag trodde att det skulle bli. Just nu har jag just tryckt i mig värsta middagen någonsin, det känns som att jag håller på att sprängas. Tror därför att jag ska vara överdrivet hurtig och gå ut och gå en sväng. Jag antar att jag skulle må bättre efteråt.

Ikväll blir det spelkväll med gänget, med mitt härliga tävlingshumör så lär jag ju inte ha några vänner kvar efter denna kväll så jag får passa på att ha roligt. Nä jag ska hålla mig i skinnet, inte bli för överdriven, haha nä dags att ladda för prommis i stormen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0