Snabbis!

Liten snabb uppdatering. I torsdagskväll var jag på comedy night, roligt, upptäkte att en person som jag jobbade med på max hade blivit ståuppare. Fredag, lunch på Swedbank såg känds igen, denna gången var det Wikegård. När ska detta få ett slut? Fredagkväll Lövenhockey, det sög, bästa kommentaren från en kille i slutet av matchen när domarn fipplar med pucken: Men släpp ner puckjäveln så i får fure hem nån jävla gång. Rolig prick det där. Lugn helg, Anna hälsade på och kusinen fyllde år. Så då var jag färdig med uppdateringen.

Idag har man hängt i skolan, sen har jag varit och tränat en sväng. Bodypump blev kvällens aktivitet och jag måste säga att man utvecklas, sakta men säkert. Snart är jag den bodybuilder jag alltid velat vara. Förresten, idag när jag skulle laga mat så skulle jag riva morötter till min köttfärsås. Till min förskräckelse upptänkte jag att jag inte hade något rivjärn, tack och lov hittade jag till slut miniatyren som jag brukar ha till vitlök. Men jag måste säga att det är ett tålamodstest att riva morötter med en sån där liten sak. Det blev bara en morot.


Kommentarer
Postat av: Bettan

det går i vågor :P förra veckan och idag har det varit jättehärligt, superfint höstväder och sol, typ12-15grader, men innan dess var det regn och regn och lite mera regn och typ 5grader :P

2009-11-16 @ 23:13:40
URL: http://elisabethlundell.blogg.se/
Postat av: Bettan

tålamod att riva med den där lillen förresten ;)

2009-11-16 @ 23:18:35
URL: http://elisabethlundell.blogg.se/
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Bra Susanne, en bild! Jag kan förstå att det var jobbigt, men orivna, alltså hela, morötter är ju också gott.

2009-11-16 @ 23:29:29
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0