Syndens dag

Eftersom att jag låg och samtalade med Bettan igår och det blev lite sent eftersom att jag inte somnade på en gång är jag väldigt trött idag. Sov på tok för länge, vart tvungen att ta bilen till skolan. Nu tvättar jag och sen tycker jag lite synd om mig själv eftersom jag har haft så ont i huvudet hela dagen. Det känns som att det är bihålorna igen och det pallar jag inte. Jag äter lite godis just nu, hoppas att det är den rätta medicinen. Ikväll blir den nog film med brudarna och sen hoppas jag på solsken imorgon, jag tror det är det man behöver i dessa deprimerande årstider.


Kommentarer
Postat av: Bettan

höhö, jag har alltid varit väldigt klok, det är bara sällan jag visar det, oftast svamlar jag ju mest :P och vad händer förresten med morgonpromenaden imorse? ;)

2009-11-17 @ 19:32:11
URL: http://elisabethlundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0