Sagor

Igår hade jag och min syster tråkigt så vi skrev en berättelse. Ni vet när man viker ett papper sedan får nästa person bara se det sista ordet så måste man fortsätta på det. Vi var ju bara två så vi skrev två var så att man inte skulle veta vilken man fick tillbaka och vilken man hade skrivit början på. Vi hade mycket roligt och här kommer den bästa historien av de fyra vi skrev.

Varje dag nr jag vaknar tänker jag på en sak. Jag upprepar den tyst för mig själv. Den lyder: gå härifrån annars skjuter jag! Jag ar skjutit förr och kan göra det igen. Men ändå en främling. Nä det är ljusglimtarna i vardagen, jag älskar röda rosor.

Jag tycker att den var rätt så bra faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0