Sista dagen

Det bästa av allt är ju ändå att få ligga och snooza på morgonen. Vakna tidigt och sedan bara stänga av klockan och somna om igen. Första gången när jag vaknade för ca en halvtimme sedan så var det 0 gradigt ute. Det är därför jag fortfatande ligger i sängen och njuter av värmen under täcket.

Idag blir det fotsättning på turismkunskapen och jag hoppas att vi får sluta lite tidigare. Jag åker ju hem till Umeå direkt efter skolan idag eftersom att vi är lediga imorgon. Imorgon blir det packning sedan är jag tillbaka här i Övik på lördag. På söndag klockan 05,25 åker vi med buss till Arlanda sedan flyger vi iväg till Palma. Oj, nu måste jag stiga upp och springa iväg till skolan. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Ja nu har jag handlat. Fast jag måste mixtra lite mer med det så att allt funkar som det ska.

2009-10-01 @ 09:23:06
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0