Förlåt

Jag ska börja att be om ursäkt, jag har inte kommit in i bloggens värld ännu och uppenbarligen inte lärt mig reglerna. Igår skrev jag att jag sett till att min vän Bettan hade skaffat en blogg och jag glömnde att länka som man ska göra. Därför ber jag om ursäkt Bettan.

Idag har jag varit i en annan värld mest hela dagen. Vi har haft en kurs som heter Open buisness och av någon anledning tyckte jag att det var roligare att titta i pärmar och fantisera. Ska jag vara ärlig så vet jag inte alls vad som har sagts idag men jag tror att det kvittar. Ingen höjdarkurs men jag har haft rätt så roligt ändå, det roligaste var nog när jag tappade ner vatteflaskan så det blötte ner hela Anna. Hon sa att hon skulle hänas så nu är jag faktiskt lite nervös.

Ikväll så måste jag släpa mig iväg till gymmet och röra på fläsket, men det blir nog roligt när man lix kommit sig dit. Tach för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0