Sallad och brandvarnare

Nu har jag just ätit en smakig middag. Jag vart lite sugen på sallad och tänkte att det var nyttigt och bra. Det hade nog vart nyttigt om jag inte gjorde en jättegod dressing som jag var rätt så generös med. Men tanken var god och jag är lycklig och mätt. Det är ju huvudsaken.

Men under middagslagningen hände en mycket märklig sak. Brandvarnaren gick igång och jag sprang runt här lite lätt panikslagen, öppnade fönster och dörrar för att vädra. Under all förvirring stannar jag upp och tänker, jag lagar ju sallad. Vet inte vad han fick för sig men nu är han tyst i alla fall.

Jag har även hunnit med att irra runt här i trakterna för att hitta Rusta, ÖB och jysk. Jag hittade till slut affärerna men inte det jag skulle ha men nu vet jag hur man tar sig dit i alla fall. Nä nu ska jag snart iväg till Step in för en genomgång. Hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0